رد کردن لینک ها

نکات مهم در هنگام خرید سایبان چتری

آیا با نکات مهم در هنگام خرید سایبان چتری آشنایی دارید؟ اگر قصد انتخاب و خرید سایبان چتری را داشته باشید، همواره قیمت و کیفیت مناسب برایتان دغدغه مهمی خواهد بود.

این در حالی است که با داشتن اطلاعات کافی و آگاهی از مشخصه‌ های یک سایبان چتری مناسب، به راحتی می‌توانید از برندهای معتبری که به عرضه این محصول اقدام می‌ کنند، آن را خریداری نمایید. در ادامه مطلب به ارائه برخی نکات مهم در هنگام خرید سایبان چتری همراه شما کاربران محترم خواهیم بود.

سایبان چتری

این نوع سایبان عمدتا جهت ایجاد سایه ‌ای مناسب و ممانعت از تابش مستقیم نور خورشید، وزش باد و باران و گرد و خاک به اشیاء و افراد مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بهتر است قبل از آن که به خرید این کالا اقدام نمایید، نکاتی را که در ادامه برای شما گردآوری نموده ایم، مد نظر قرار دهید تا خریدی مطمئن داشته باشد.

نوع کاربری

در زمان خرید سایبان چتری بهتر است به نوع نیاز و استفاده خود از این محصول توجه داشته باشید. همچنین سعی کنید انتظارات خود را از این کالا به طور شفاف و واضح برای خود و فروشنده مشخص نمایید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

خرید سایبان چتری

مکان مورد استفاده

حتما به فضایی که قرار است سایبان کششی را در آن استفاده کنید دقت داشته باشید و خوب بررسی کنید که آیا این فضا در معرض وزش باد قرار دارد یا خیر. سایبان‌ های چتری از جنس پارچه ای می ‌توانند برای استفاده در انواع فضاها گزینه مناسبی باشند. این نکته را مد نظر قرار دهید که سایبان چتری از جنس آلومینیومی، در برابر رطوبت بسیار مقاوم است، اما در برابر وزش بادهای بسیار زیاد یا تندبادها مقاومت چندانی ندارد.

سایز و اندازه

قطعا اندازه سایبان چتری در زمان خرید، جزو مولفه‌ های مهمی است که باید به آن توجه داشت. باید به فضا و مکانی که این سایبان قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرد مانند هتل، مغازه و کافی شاپ یا بالکن‌ ها توجه کنید تا مناسب سایز آن فضا، این کالا را خریداری نمایید. بهتر است برای سطوح صاف، از سایبان ‌های چتری رومیزی (به ویژه در کافه ها) استفاده کنید. اما دقت داشته باشید که تغییر مکان این نوع سایبان‌ ها کمی دشوار است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که سایز و ابعاد محصول خریداری شده از سایز فضای کاربری باید کمی بزرگ ‌تر باشد. برای مثال چنانچه این سایبان را برای میزهای کافه می‌ خرید باید اندازه بزرگ‌ تری را نسبت به میز در نظر بگیرید تا سایه خوبی برایتان ایجاد کند.

حمل و نقل

سازه پارچه‌ ای سایبان بهتر است دارای وزن کم، ضد لک، قابلیت حمل (تاشو) و محکم باشد. مناسب ‌ترین انواع سایبان چتری، مدلی است که از قابلیت حمل آسان برخوردار باشد. به ویژه چنانچه قصد سفر و قرار دادن آن در کوه، چمن زار و… را داشته باشید، سهولت حمل این نوع سایبان ‌ها از جمله نکات مهمی است که قبل از خرید این کالا باید بدان توجه نمود.

خرید سایبان چتری

قابلیت چرخش

سایبان‌ های چتری قابل چرخش این امکان را برای خریدار فراهم می ‌کنند تا با چرخش نور خورشید، امکان تغییر زاویه داشته باشند. لذا در زمان خرید حتما این نکته را مد نظر قرار دهید.

شکل چتر

سایبان‌ های چتری در اَشکال مختلف مانند مربع، دایره و یا مستطیل تهیه و تولید می ‌شوند که هریک مزیت‌ ها و معایب خود را دارند. در زمان خرید بسته به نیاز خود می ‌توانید به خرید شکل دلخواه اقدام نمایید.

جنس پارچه سایبان

سازه پارچه‌ ای سایبان که با پارچه آکریلیک، پلی ‌اتیلن، اولفین و یا پلی‌اتیلن پوشانده شده ‌اند، عمدتا در بازار به عنوان گزینه های پر فروش شناخته می شوند. همچنین سازه پارچه‌ای سایبان با روکش آکریلیک استیرن و پی وی سی که مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی هستند، گزینه ایده الی می باشند.

قیمت سایبان چتری

در زمان بررسی قیمت سازه پارچه ای حتما به ابعاد، جنس پارچه و شکل سایبان چتری دقت نظر داشته باشید. هر چه در ساخت این نوع سایبان از مواد باکیفیت ‌تری استفاده شده باشد، قیمت سایبان چتری عرضه شده برای فروش بالاتر خواهد بود.

سخن پایانی

سازه چادری افرا، بهترین انواع سایبان های چتری را با کیفیتی مرغوب به شما مشتریان محترم عرضه می کند. خلاقیت، مهارت و تجربه  طراحان این مجموعه، خریداران را قادر می سازد تا با بینشی خاص، مناسب ترین و بهترین انتخاب را داشته باشند.

به گفتگو بپیوندید

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام