رد کردن لینک ها

سقف پارچه ای رستوران

سایبان و آلاچیق افرا

سقف پارچه ای رستوران

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که وارد فضای رستورانی شوید که روباز است اما این فضای روباز کاملاً خالی نباشد؟ یعنی یک سقف پارچه ای رستوران را برای آن طراحی کرده ‌اند تا از آفتاب شدید و گرمای بیش از حد محیط محافظت کند یا اگر باران و برفی اتفاق افتاد، شما بتوانید در فضای باز بنشینید؛ با این تفاوت که خیس نشوید و سرما نخورید؟ در ادامه سعی داریم راجع به این سقف های پارچه ای رستوران و اجرای سایبان کششی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

کاربرد سقف پارچه ای رستوران

سقف‌ های پارچه‌ای همانطور که از نام شان مشخص است، برای محیط‌ های روباز استفاده می‌ شوند. برای رستوران‌ های روباز هم جزو پرکاربرد ترین‌ ها هستند. کاربرد اصلی شان این است که به طور کامل بتوانند فضای باز را پوشش دهند. البته بعضی از رستوران ‌ها ترجیح می‌ دهند که بخشی از فضای باز خود را با این سقف‌ ها بپوشانند و بخش دیگر را کاملاً باز نگه دارند تا مشتریان خودشان تصمیم بگیرند که دقیقاً کجا را برای نشستن انتخاب کنند. کاربرد اصلی آن ها این است که شما در چهار فصل هم می‌توانید پذیرای مهمانان در فضای روباز رستوران باشید.

چرا استفاده از سقف های پارچه ای برای رستوران، هتل و کافه مهم است؟

اینکه ما تاکید داریم به سراغ سازه پارچه ‌ای برای رستوران، کافه یا هتل بروید، دلایل مختلفی دارد اما مهم ترین دلیل این است که این سقف‌ های پارچه‌ای قابلیت این را دارند که به طور کامل عایق شوند. یعنی اگر گرد و غبار و آلودگی اتفاق بیفتد، در برابر آن ها به خوبی مقاومت به خرج می‌دهند.‌ از طرفی وجود آن ها مانع از ورود هرگونه ماده خارجی به داخل مجموعه خواهد شد.

وجود این سقف‌ها عاملی برای ایجاد یک فضای صمیمانه است و یک دکوراسیون عالی را برای شما طراحی می‌کند که باعث می‌ شود بتوانید یک سقف پارچه ای جذاب را شاهد باشید. وجود آن ها تا حد زیادی از تمیزی رستوران هم محافظت می‌ کند، زیرا میزان گرد و غبار موجود در محیط را کاهش می‌ دهد.

سقف پارچه ای رستوران

نکاتی که در انتخاب سقف پارچه ای رستوران حائز اهمیت است؟

وقتی که می‌ خواهید اقدام به خرید سایبان کششی یا پارچه‌ ای برای رستوران کنید، حتماً باید از قبل اطلاعاتی را در مورد آن ها داشته باشید. نکته‌ ای که اهمیت دارد، این است که سازه پارچه‌ ای یا چادری برای رستوران گزینه مناسب‌ تری است. چون می‌ تواند یک نوع محافظ عالی باشد که از ورود اشعه‌ های مضر خورشید جلوگیری می‌ کند. از طرفی زیبایی خاصی را در محیط رستوران به وجود می‌ آورد و عاملی برای جذابیت کلی کار نیز هست.

نکته بعدی اینکه این سقف‌ ها را نه تنها برای رستوران‌ ها می‌ توانید استفاده کنید، بلکه برای کافی شاپ، پیاده‌ رو، فود کورت فضای باز، به عنوان سایبان استخر و… هم گزینه مناسبی است. جالب است بدانید که خیلی از افراد به سراغ رستوران‌ هایی می‌ روند که این سقف‌ های پارچه‌ ای را داشته باشند، زیرا بر این عقیده هستند فضای رستوران زیباتر و رمانتیک‌ تر خواهد شد. وجود این سازه‌ های کششی حس طبیعت و بکر بودن را در مشتریان زنده می‌ کند؛ به شرط اینکه آن ها را با کیفیت مناسب خریداری کرده باشید.

خرید سقف پارچه ای رستوران

اگر با توضیحات ارائه شده قصد خرید سازه پارچه ای رستوران را پیدا کرده‌ اید، پروژه های اجرا شده سایت افرا را بررسی نمایید. انواع و اقسام سقف های پارچه‌ ای برای این محیط در دسترس است و شما می‌ توانید با سایزها و ابعاد مختلف اقدام به خرید آن ها کنید.

قیمت سقف پارچه ای رستوران

قیمت سقف پارچه‌ای رستوران را هم می‌ توانید از کارشناسان سایت افرا جویا شوید. قیمت‌ های این مجموعه کاملاً استاندارد و مقرون به صرفه است. با توجه به سایز و ابعاد سفارش شما، قیمت ها متغیر خواهد بود. اما مطمئن باشید که بالاترین کیفیت با بهترین قیمت را خریداری خواهید کرد.

جمع بندی

خرید سقف پارچه ای رستوران را به همه رستوران‌ ها و کافی شاپ‌ های روباز توصیه می‌ کنیم. وجود آن ها عاملی برای جذب مشتریان خواهد بود و یک فضای دلنشین و رمانتیک را به وجود می‌ آورد. همچنین تمیزکاری هم برایتان آسان تر است و خیالتان راحت است که لوازمتان در معرض آسیب نیستند. پس اگر یک رستوران یا کافه روباز دارید، در خرید این سایبان‌ ها تعلل نکنید و مطمئن باشید که از خرید آن ها پشیمان نخواهید شد.

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام