رد کردن لینک ها

غشای پی وی سی (PVC) چیست؟

غشای پی وی سی (PVC) یا پلی وینیل کلراید به عنوان ماده ای بافته یا غیر بافته شده از اوایل دهه 1960 جزء اصلی صنعت سقف های پارچه ای بوده و اکنون نیز در دسترس است.

PVC جایگزینی مقرون به صرفه برای سیستم‌های سقف سنتی است و می‌تواند در رنگ های مختلف برای هماهنگی با نیازهای پروژه های ساختمانی تولید شود. رنگ سفید روشن آن انعطاف پذیر است و گرمای تابشی خورشید را کاهش می‌دهد و دمای داخلی را در شرایط آب و هوایی گرم خنک نگه می‌دارد.

غشای PVC دارای پوشش محافظ آکریلیک (PVDF) با عمر 15-20 سال است. اگر غشای PVC در معرض سطوح بالای تشعشعات UV قرار گیرد، عمر پوشش PVC تقریباً 10-15 سال است.

ساختار مولکولی آن از کربن، هیدروژن و کلر است. ترکیب این عناصر منجر به تشکیل یک غشای تک لایه می‌شود که ساخت آن ساده است. در طول ساخت، بقایای آن را می‌توان بازیافت و ذوب کرد تا دوباره به چرخه تولید باز گردد و در نتیجه ضایعات کمتری تولید می‌شود.

مزایای پوشش PVC چیست؟

– پایدار در برابر اشعه ماوراء بنفش

– دارای پوشش محافظت طولانی مدت در برابر آلودگی و گرد و غبار

– قابل شستشو

– غیر قابل اشتعال

– دارای رنگ‌های متنوع

– قابل چاپ

– قابلیت انتقال نور تا 40%

– عمر مفید 20 تا 30 سال

مزایای کلیدی پوشش اصلی یا همان PVC:

محافظت از پارچه (نخ، الیاف) در برابر تأثیرات خارجی (رطوبت، اشعه ماوراء بنفش، فرآیندهای بیولوژیکی و شیمیایی)، قابلیت جوش به پارچه می‌دهد.، پارچه را در برابر آب باران غیر قابل نفوذ می‌کند.

مزایای کلیدی روکش رویی لایه PVC:

محافظت از پوشش اصلی در برابر رطوبت، اشعه UV، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، ضد گردوغبار است سطح غشا را براق نگه می‌دارد.

به گفتگو بپیوندید

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام