رد کردن لینک ها

سایبانی که فقط برای شما طراحی شده است

سایبان‌های چادری شرکت افرا به صورت کاملا حرفه‌ای و مهندسی طراحی، ساخته و نصب می‌شود. اسکلت سایبان‌ها چادری از فولاد بوده و با سقف منحنی شکل پارچه‌ای پوشیده می‌شود.

معماری فوق العاده قوی و زیبای سازه‌های چادری امکان تطبیق با محیط اطراف خود را فراهم می‌کند. هر سایبان به صورت حرفه ای طراحی و محاسبات سازه آن انجام می‌گیرد.

شرکت سازه چادری افرا هر سایبان را مطابق با نیازهای شما به صورت سفارشی طراحی و تولید می‌کند. این بدان معنی است که شما یک سایبان متناسب با شرایط خود دریافت می‌کنید. سایبان پارچه‌ای قوسی مقاوم در برابر عناصری از جمله برف، باد و بار لحظه‌ای مانند طوفان، برف سنگین و نیز مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و غیره طراحی شده است.

پوشش چادر پی وی سی با برندهای معتبر مانند مهلر، فراری و ورسایدگ می‌تواند سرعت باد 100-120 کیلومتر در ساعت و بار برف بیش از 50kg/m² و ضخامت برف در 40-50 سانتیمتر را تحمل کنند.

طراحی و ایجاد فضاهای مناسب برای پارکینگ خودرو در ساختمان و ویلاها و معابر شهری ضروری است. برای طراحی مناسب موارد زیر مورد توجه است.

– کمیت، نوع، ابعاد و موقعیت قرارگیری پارکینگ

– شیب، عرض، شعاع گردش، راههای دسترسی به پارکینگ

– طرح های متنوع پارکینگ

سایبان‌ چادری با کاربری پارکینگ، یکی از زیباترین و مدرن ترین سازه‌ها برای محافظت خودرو می‌باشد. ترکیب سازه پارچه‌ای با دیگر سازه‌های معماری در مجاورت آن بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

به گفتگو بپیوندید

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام