رد کردن لینک ها

سایبان یا سقف متحرک

سایبان و آلاچیق افرا

سایبان یا سقف متحرک

سقف‌ های متحرک می‌ توانند برای محیط‌ های مختلف گزینه مناسبی باشند‌. وجود آن ها تا حد زیادی از عبور گرما و سرما و همچنین گرد و غبار و آلودگی جلوگیری می‌ کند. بدین منظور در این مبحث تصمیم گرفتیم که راجع به سایبان یا سقف متحرک اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهیم تا بدانید که چه ویژگی‌ هایی در مورد  این نوع سایبان کششی وجود دارد و کاربرد آن ها دقیقاً چیست.

سقف متحرک چیست و چه ویژگی ‌هایی دارد؟

یکی از انواع سازه پارچه ای، سقف متحرک است که به آن ها سایه‌ بان ریلی هم گفته می‌ شود. سایبان متحرک به سقف‌ هایی می‌ گویند که از طریق نیروی مکانیکی وارد شده به سازه به حرکت در می‌ آیند. یعنی قرار است شما نیروی مکانیکی را خودتان به این سقف‌ ها وارد کرده تا بتوانید آن ها را جا به جا نمایید. این سقف‌ ها یک حالت ریلی دارند که روی آن ها حرکت کرده و باز و بسته می‌ شوند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که وجود آن ها باعث می‌ شود خیلی راحت بتوانید این سازه ها را جمع یا باز کنید. در نتیجه نیاز به صرف انرژی خاصی نیست. از ویژگی‌ های سقف متحرک باید گفت که بسیار مقاوم هستند و در انواع شفاف و غیر شفاف به فروش می‌ رسند. همچنین، از ایجاد خطرات مختلف مانند بلایای طبیعی، شکستگی و سقوط اشیای سنگین جلوگیری می‌ کنند. اگر قرار است آن ها را در مکانی استفاده کنید که احتمال زلزله زیاد است، تا حد زیادی از آسیب پذیری جلوگیری خواهند کرد.

کاربردهای سقف متحرک

این سقف‌ ها برای مکان‌ های مختلف از جمله سقف پارچه ای رستوران مورد استفاده قرار می‌ گیرند. زمانی می‌ توانید محیط جذاب‌ تری را در آن ها شاهد باشید که به سراغ استفاده از سازه‌ هایی بروید که روی آن ها دیوارهای شیشه‌ ای کشویی طراحی شده است که به آن ها هوابند کننده هم گفته می‌ شود. شما می‌ توانید از طریق آن ها یک محیط جذاب را به وجود بیاورید. از کاربردهای این سقف می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش تراس
  • مناسب برای پارکینگ خودرو
  • آلاچیق و محوطه
  • سقف کافه ها و رستوران ها

سایبان یا سقف متحرک

مجموعه افرا، بزرگترین تولید کننده سقف متحرک

اگر قرار باشد خرید سقف متحرک را از مجموعه‌ های متفاوت انجام دهید، قطعاً ویژگی‌ های آن ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود. ما توصیه می‌ کنیم به سراغ خرید از مراکزی بروید که می‌ دانید سابقه طولانی در تولید این سقف ها دارند. سایت افرا را پیشنهاد می‌ کنیم؛ مجموعه ای که در زمینه تولید سایبان ماشین، سایبان استخر، سایبان متحرک و غیره مدت زمان طولانی فعالیت می‌ کند. وقتی که وارد سایت می‌ شوید، محصولات متنوع را می‌ بینید و خیالتان راحت است که مدیران و مهندسان با تجربه و کارآمد در این مجموعه فعالیت دارند و محصولات با کیفیتی را عرضه و ارائه می‌ کنند.

خرید سایبان یا سقف متحرک

خرید این سایبان‌ ها و سقف‌ ها باعث می‌ شود که شما بتوانید در محیط‌ های مختلف مثل فضای پارکینگ، آلاچیق و غیره یک محل امن را درست کنید. وجود آن ها از ایجاد بلایای طبیعی جلوگیری می‌ کند و می‌ تواند مانع از آسیب به خودرو و دیگر لوازم باشد. مثلاً خیلی‌ ها زیر این سقف‌ ها صندلی می‌ چینند که خودش می‌ تواند یک عامل جذابیت برای حیات خانه نیز باشد.

قیمت سقف متحرک

قیمت این سقف‌ ها به موارد مختلفی بستگی دارد. حتی اگر شما بخواهید قیمت سازه پارچه‌ ای را هم در بیاورید، متوجه می‌ شوید که ابعاد و سایز آن ها تاثیر زیادی روی قیمت دارد. به خاطر همین است که توصیه کردیم به سایت افرا مراجعه کنید. تمام محصولاتی که در آنجا به فروش می‌ رسند، با کیفیت هستند و قیمت استانداردی دارند و خیالتان راحت است که یک خرید امن و عالی را انجام خواهید داد.

جمع‌ بندی

خرید سقف متحرک برای محیط‌ های مختلف می‌ تواند عاملی برای جلوگیری از آسیب‌ ها به لوازم و تجهیزات باشد. وجود آن ها تا حد زیادی به زیباسازی فضا کمک می‌ کند. از طرفی قیمت استانداردی دارد. در نتیجه به جای اینکه به سراغ بنایی بروید و بخواهید دیوارکشی کنید یا سقف جدیدی به وجود بیاورید، می‌ توانید از این سقف‌ ها استفاده کنید و هر زمان که خواستید، موقعیت آن ها را تغییر دهید. ما اطلاعات کافی را در این زمینه در اختیارتان قرار دادیم تا برای خرید این سقف‌ ها درنگ نکنید.

واتساپ
تلگرام
اینستاگرام